tisdag 10 mars 2009

Kalasfixaren :)




Oj vad tiden springer iväg med mig! Skulle såklart trixa till mina & W:s egna inbjudningskort ikväll på datorn, men vad händer; jo, bläcket tar slut! Åh vad irriterad jag blir :( Bara att ta nya tag och försöka fixa nya bläckpatroner eller köpa kort.. Får se vad det blir av dessa två imorgon.
Hade tänkt mig på spinning ikväll som ni vet, men icket sa nicke... Karln var tvungen att jobba med bastu så att den blir klar, eftersom den måste flyttas från stället den är på. Så jag hoppas att det finns tid på torsdag m J istället, Sara skulle kolla & isåfall skriva upp mig, hoppas! Vore verkligen behövligt :)
Nu har jag nattat lilleman för kvällen, imorgon blir en tidig dag... Så nu tänkte jag ta mig en stor kopp kaffe i fåtöljen & fundera över mina kalastricks, om det nu finns några :) Kram en trött Vickan :*

1 kommentar:

Mammamonkan sa...

ja,bäst du ordnar nåt så dom inte river huset på kalaset,haha!
Kram Monkan