måndag 9 mars 2009

Pelargoner i blom, tihi :)

Dessa hade börjat blomma upp i förrådsfönstret... Inte fel, men kanske tidigt?

Våren börjar spira!


Mina nya, snygga glasögon från armani... Varför kan jag inte ha linser? Haha :)


Är det ngn som vet ngn bra sida där man kan hitta trevliga inbjudningskort till kalas? Måste ta tag i detta nu, det är bara dagar kvar till sonen fyller 5... Alltid i sista minuten som sagt :( Får väl söka lite antar jag! Längtar till spinningen imorrn, nu är det toklängesedan jag var där, gud.... hur kommer det att gå? Tänk om jag faller av cykeln? Vi får väl se... :)


I söndags skrev jag & gubben matlista för veckan för första gången och har faktiskt hållit oss till den hittills, haha en dag har gått! Men det känns riktigt bra, bara vi kan hålla det så... Var på kurs idag med ett glatt gäng! Intressant och lärorikt att få reflektera med andra pedagoger! Har suttit med min son ikväll och skrivit & skrivit... Oj, vad taggad han var, han skulle inte ens se bollibompa, hade inte tid! Han har börjat ljuda smått, det är sååååååå kul! Men vi får väl se hur länge det håller, men jag spinner självklart på det om han vill :) Vi fick i alla fall ihop tre a4 sidor med skrivna ord...

Imorgon är det work som står på listan, sedan spinning dårå! Blir spännande att se( är lite nervig som ni ser)... Ska söka efter lite roliga bilder till inbjudan nu/ Hörs imorgon, kramis Vickan :*


3 kommentarer:

Annas hus och hem sa...

Snygga brillor, jag vill också ha nya...

LISA sa...

Hej syster vackra pelargonier *men du min vän du måste klippa ner dom annars blir dom så rangliga kram från syster

ellan sa...

Hej
Vilken mysig blogg du har!
Om du inte har något emot det så länkar jag gärna den på min syblogg.
Vi ses kanske imorgon på blåbäret
Ha det bra
/ Elisabeth (Davids mamma)