tisdag 24 mars 2009

Funderingar över bordsplacering....

Mitt vackra äldre bord, som jag älskar... Ska lyckas få in det ngn stans, jajemen :)
Vaxdukstyget från "Slott och koja i Mora", helt underbart(dyrt) haha :)

Hej på er, igen, HA!
Åter igen har solen lyst så skönt! Underbart va? Man riktigt njuter av värmen & ljuset och ser framemot sommar, bröllop och underbara semester! Idag har jag varit på den gamla arbetsplatsen och hann träffa några goa gamla kollegor, åh så glad jag blev! Vi hade träff m alla goa blivande 6-åringar, m fika och lek... Fick en del nya ideer också av saker som jag såg, det är alltid lika trevligt och inspirerande! Idag har det snurrat mycket tankar & funderingar hos mig( som alltid) haha, men som alltid lyckas jag hitta bollplank som leder mig på rätt väg, jag har sådan tur... Känner ibland att jag är rätt lik min far i vissa avseenden, kanske både på gott och ont, men vad gör man åt gener? Tackar o tar emot :)

Har i alla fall fått hem bordet jag köpte, utan stolar, får bli en senare fråga... Men som sagt så har man en karl som tycker att allt ska vara nytt, och som anser att jag ska sluta bära hem skräp, vad då skräp? Han fattar nada :) Ja, nu står det i garaget i alla fall och väntar på att målas vitt som mitt skåp.. Är så sugen på att klä in stolarna(som ska köpas) i vaxdukstyget jag köpte i somras på http://www.slottochkojaimora.blogspot.com/ , lägger upp bild på tyget det är skitsnyggt!

Det får bli ett påsklovsprojekt! Jag älskar bordet i alla fall, ska bara söka rätt på stolar jag vill ha, så får vi se om det kommer att hamna i vår stuga i stället.. Pågår ju ett renoveringsprojekt där med. Vill så gärna ha "Kallholmens" bord & stolar i mitt kök här hemma, de har så snygga grejor, kika in där.. http://www.kallholmen.se/
Ska ta och gå igenom lite saker inför morgondagen nu, innan john blund kommer och tar mig... Var uppe 5 imorse eftersom jag hade öppningsturen.
Kram, kram, & kram säger jag.... Gonatt/ Vickan


2 kommentarer:

zandra sa...

Tack för alla försök till uppiggande kommentarer idag. Dom uppskattades iaf :D

Mammamonkan sa...

Tjusigt vickan..:)
Du får smörja Peter lite till, så står nog bordet inne snart...:)
Kramis!