söndag 22 mars 2009

Vilken kanonhelg....

Mina favorittidningar, bara älskar dem...

Min dotters egentillverkade vackra tavla som hon gett til mig :)


Vilket vackert väder vi haft denna helg :) Jag har verkligen njutit av solens värme den tid jag hunnit. Annars har dagarna rasat iväg med barnkalas & släktkalas.. Så mysigt att få träffa Frida & Sven idag, det är så sällan man ser dem nuförtiden, 20 år gammal snart, gud vad tiden går fort... Wiggo blev i alla fall lycklig *:
Idag är jag hemma med Wiggo, han är snuvig som vanligt.. Vi har spelat guitar hero, ätit glass och bara slappat, eller inte jag kanske :) Tvättstugan ser för taskig ut, försöker snygga till den lite... Har surrat i tfn en del m en kär vän som alltid finns där när jag behöver, så uppskattat, puss på dig :* I eftermiddag ska jag åka på loppis & kika om jag hittar några stolar till ett bord som jag tittat på och vill ha, får väl se om jag har någon tur med mig... Sedan är det föräldramöte ang fotbollen med A:s fotbollslag, kändes drygt men får väl försöka ta mig dit så man får lite info! Längtar till påsk, gör ni? Kram på er Vickan

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser fram emot bild på det nya bordet o stolarna :)Hoppas mötet gick bra.. Kram