lördag 21 mars 2009

Grillning pågår... :)

Hej på er goa, glada vänner!

Idag har vi haft 5 årskalas med 12 st kära barn.. Vi har ätit Turtles pizza, lekt hela havet stormar, ätit tårta & lekt i mängder! Det gick riktigt bra faktiskt, hade ju en del hjälp av min kära Monkan :) Imorgon väntas hela tjocka släkten hit, så då är det dags för kalas igen :)

Vi har ätit gott ikväll, grillat & gillat, mohaha :) Sten plattorna har börjat tina fram & solen lyser, då njuter jag :) Har surrat med kära vänner ikväll ang livets frågor, så skönt! Ska man behöva vara en bitch? Det är frågan? Vad tycker ni? Visst går livet ut på att vara verksam? Saker ska hända, ideer ska följas upp, eller är jag för enerigirik? Positiv har jag alltid varit, kreativ? Ja! Bestämd? Japp ): Slut surrat, men saknar; Inger, Jenny, Sara, Uffe, Totte & Eva( hm, ja faktiskt!) Puss på er :*

Imorgon är det kalas igen för släkten, då ska jag & N kolla igenom en del saker, längtar.... Nu ska det grillas ): Vickan the superwoman, yeah :) Kram & ha en trevlig kväll/ Vickan


1 kommentar:

zandra sa...

Ja! Var en Bitch!