torsdag 19 mars 2009

Harmoni i livet..........

Människor man vill ha omkring sig här i livet....
Ikväll har vi haft besök av Lindqvists, de åker nämligen till fjällen på lördag så vi tog ett extrainsatt firande ikväll istället! Alltid lika trevligt när de dyker förbi, allt är som harmoniskt på ngt sätt... Ja barnen är det full rulle på, men det ska det ju vara.. Men J & A är så enkel & lättsamma att de skulle kunna stanna hela kvällen :) Skönt med att ha sådana människor omkring sig som skapar balans här i livet, eller hur? Några klippor att luta sig emot när det blåser i väggarna... Sedan att man har samma funderingar om livet & kan bolla olika frågor & funderingar, är mycket värt för mig.. Kramar ikväll går till J :*
W blev så glad över paketen han fick, han har ställt dem så fint på sitt skrivbord & boken ligger vid sängen, kul!
Ikväll fick jag nys om en ny blogg också, alltid lika spännande :) Det börjar ramla in några nu, J tyckte att vi kunde kalla oss gummorna i "vår tätort" för .....bloggarna, haha :) Ska se om jag kan fixa iordning damens i frågas blogg lite så fröken kommer igång.. Hon gör så mycket fint, så det vore förkastligt att inte visa de fina sakerna, eller hur? Jag föreslog att jag kunde få lite sydda kläder i betalning, passar ju mig som knappt kan sy med raksöm :) Vi får väl se vad som händer....

Imorgon är jag ledig, ska bli så skönt! Jag & w ska bara vara & åka & handla lite till vårt bak som vi måste göra färdigt imorgon! Sedan ska det struktureras upp lite inför kalaset på lördag... Hm, får se vad jag ska hitta på... Pizza blir det i alla fall & ngn lek, men vad?

Ska även åka en sväng & kika om jag hittar ngt fynd igen på min härliga återvinning & köpa stövlar till sonen...

Till alla glada gummor som bloggar, läser min blogg & som brukar sitta vid datorn för ofta; säger jag bara: Fortsätt med det! :) Då är det inte bara jag som får skäll eller som sitter vid denna burk när tillfälle ges( vill sägas;ganska ofta, haha)... Kram på er alla goa, glada bloggare & läsare, we still going strong :) Ha nu en skön helg, det ska jag!

1 kommentar:

Eva-Marie sa...

Heja Vickan! Se till att J. också börjar blogga så hon kan ingå i vårt glada bloggteam! Hon behöver tänka på annat än jobb ibland! :)
Ha en glad och skön helg, det ska jag i alla fall!