onsdag 18 mars 2009

Min fina skänk....

Mitt fina vackra skrivbord (skänk) jag är såå nöjd... Lite sådär smånött, vitt :)
Vilken dag, vilket väder, vilken trötthet jag haft i slutet av dagen..... Vi blev kort om folk på jobbet idag, och med full barngrupp kändes det i mig när jag tog mig hemåt idag. Har legat i sängen & vilat en timme efter hemkomst och fick middagen serverad av maken... Det var såå skönt! W håller på att bli småsnuvig & jag känner också av det lite, inte bra. Vill verkligen inte igen.... Gubben jobbar vidare med bastun, han är så duktig & w sitter & kikar på bompa, då smyger sig mamman i huset till datorn :) Har du provat än E-M? haha :)


Köpte mig även lite nya blommor i måndags, vita såklart, mohaha :) Nej, ska ta och bestämma mig vad jag ska bjuda på till helgen, måste nog ta tag i bakningen lite, men inte ikväll... Surfar runt lite o söker recept istället, ngn som har lätta baktips som går fort? Välkommen med dessa :)

Kramar Vickan :*


4 kommentarer:

Eva-Marie sa...

Ja det var ett bra tips jag fick av dig! Du är allt bra påhittig du!
Det är tur att du har en snäll man som tar hand om dig när du är så där utarbetad! :) Vad fin skänken blev! Jag köpte också blommor idag som inte var vita.... Det går också bra! :)

Anonym sa...

vad snyggt det blev ;) / Petra

ellan sa...

Vad fin den blev. Ang. blommorna blir det promenad till blomsterlandet på lunchen för inköp av blommor!

LISA sa...

en så fint det blev*syster* själv har jag legar i magsjuka fy ***men har börjat pigga på mej nu.
Lik syster gillar vitt, vitt vitt*L*
Kram Lisa