tisdag 17 mars 2009

Puh, vilken dag....

Äntligen har man landat hemma och fått krama lillgubben som nu blivit stor :) Kände av stressen vid mötet, funderade mest på att hinna hem i tid och bara hinna vara m honom en stund... När jag kom hem var det då ingen som knappt såg mig, de satt och spelade ett nytt playstation spel som gubben fått :) Men det kändes bra för mammahjärtat att komma hem i alla fall...

Vi hade väldigt givande diskussioner ikväll på mötet ang husets vision... Så det var ju bra i alla fall :) Vi firade också en glad trettioåring & sjöng för fulla muggar :) Har just surrat lite gallematojtoj med en kollega också, så skönt ibland, eller hur?

Har ställt iordning mitt fina skrivbord, som jag använder som skänk i köket också, ska lägga in bilden imorrn, orkar tyvärr inte ikväll känner jag....

Imorgon är en ny dag & vi med den, eller hur? Kram & sov gott, haha/ Vickan

1 kommentar:

zandra sa...

Var gör du alla underbara loppisfynd?