fredag 13 mars 2009

shopping på återvinningen :)

Min söta lilla korg :)
Här har jag just upptäckt skrivbordet på återvinningen, kortet skickades till min man :)

Åh vilket fint skrivbord jag sprang förbi idag och som jag fastnade för :) Vitt såklart & lite shabby chic :* Ringde ett litet samtal till karln i huset att jag reserverat ngt litet & vitt.... Han höll på dö mohaha :) Men han kom i alla fall hem med det till mig :) Så nu står det i garaget och väntar sig lite tvätt & lite extravitfärg på ovansidan.. Samt tassar under, väldigt noga för karln( Vill ställa in det på studs ju).. Funderar på att ha det i köket mot min bruna fondvägg, vi får väl se, det kanske passar in på flera ställen :) Hittade en så söt liten korg med vitt tyg & spets också idag, alltid lika kul! Nu har vi hittat laseringsfärgen vi ska ha på bastun också, gråsvart, tror jag blir snyggt mot vårt vita hus m svart tak!

Ska alldeles strax börja hjälpa gubben med middagen vi planerar för dagen" Grekiskt tema".. Det blir grekisk sallad & Mousakka samt lite ouzo :) Jocke & Hellan blir förhoppningsvis nöjda över valet... Haha, vi har pratat om det länge men det har aldrig blivit av ännu....
Undrar vem som vinner melodifestivalen ikväll då? Vem tror ni? Jag har faktiskt svårt att välja... Men det ska bli spännande :) Imorgon fyller peters bror år så då blir det kalas, sedan ska jag bara in med skrivbordet i köket, ha!
Lillgubben fyller år nu på tisdag också, så vi måste skriva klart inbjudningskorten imorrn! Nästa helg blir det kalas m pompa & ståt lörd, söndag, puh.......
Färdigsurrat för tillfället, det är ngn som kallar på uppmärksamhet inne i köket, mohaha...
Kramisar Vickan:*

2 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Åh,så fint skrivbordet var,jag måste nog komma o följa meddig på återvinningen nån gång för du hittar jämt så mycket fint där;)
Hoppas middagen blev lyckad!
Kramis

ellan sa...

Åh vilket fint skrivbord! Förstår dig att du vill ha in det på momangen!
/ E