torsdag 12 mars 2009

städningen avklarad :)


Ja då var det helg igen :) Denna vecka har bara rusat iväg... Dagen var lyckad idag kan man säga, helt underbar! Jag har skrattat gott åt min kollega och haft en otroligt mysig dag i barngruppen! Tänk att dessa små har så mycket fantasi och är så duktiga.. Vi har skrivit trollböcker idag, de har fått berätta vad deras bok ska handla om, ritat bilder till och vissa har skrivit själva! Det är sant:) Man blir nästan tårögd.. Vissa har målat så fina alster och gett dem namn som gör att man häpnar, jätteroligt!

Nu har vi nyss städat klart gubben & jag, så skönt men usch så trött man blir på en torsdag kväll, bara sängen som hägrar nu och självklart en god bok till :) Imorgon måste jag ta itu med lite telefonsamtal, städa lite till och annars bara njuta( tänkte jag i alla fall :) Hörde fåglar kvittra idag, så underbart, våren är i antågande! Fick en så trevlig inbjudan idag i brevlådan :) En liten julfest i april haha:) Låter som en kanonide av de som ordnat, de är bara duktiga! Ska försöka köpa en liten julklapp dårå...

Vill bara säga till er som flitigt läser min blogg och kommenterar; det är så roligt! Det uppskattas verkligen att ni tycker den känns möda värd att lägga en liten stund på :)
Kram på er & ha en trevlig helg med de era/ Vickan

2 kommentarer:

vinmatolat sa...

Hahaha...kollegan kom sig hem till slut!! Ha en bra helg!

Anonym sa...

Låter kul med julfest i mars :)
Hoppas du varit snäll så du åxå får en julklapp ...hihi..