söndag 5 april 2009

Pressat schema....




Då var det söndag igen, gud vad helgerna går fort! Tycker inte man hinner ngt alls...

Idag har jag tokstädat tvättstugan, prommat, druckit kaffe hos M, haft mor & far på middag samt sorterat kläder! Skulle behöva packa inför stugtrippen på onsdag också, jobbar till 20 imorrn och till 18 på tisdag sedan öppet hus på Amandas skola.. Onsdag har jag ett trist möte att gå på också, innan jag kan bege mig hemåt;Tuff start: Huvva :) Men vi hinner det vi hinner, slänger väl ner det viktigaste i alla fall! Har ju så nära hem om det fattas ngt. Jag som trodde att våren var på ingång, nu tokvräker det ner snö här, mycket! Det gillar jag inte alls ju!

Idag har jag plockat in påskris & pyntat det lite.. Blev rätt så mysigt faktiskt :) Kände mig faktiskt tvungen, min son funderade varför vi aldrig hade ngt påskpynt, så då blev det lite pynt! Ska ta och röja ett litet tag till ,m kläderna, sedan blir det dusch & säng m god bok :)
Kramis Vickan...

Inga kommentarer: