måndag 6 april 2009

Vill också ha en egen butik ju :(

Våren i sthlm, men inte här :(
Åh vad jag blir avis! Läste just på en annan blogg om en kvinna som ska öppna en butik samt ge tillgång att handla på nätet, jag vill med :) Tänk så underbart det vore, göra det man tycker är kul samt det man är intresserad av... När blir det min tur då? Får ta gubben i kragen tror jag, mohaha :) Har ju funderat på detta i ett år nu men inget har liksom hänt. Är nog lite feg kanske, eller har inte haft tid att sätta av tid till att ta reda på saker som jag behöver veta. Men man vet aldrig, kanske sätter fart i sinom tid, vilken dröm det vore! I like that :)

Imorse klev jag upp fem och det känns för tillfället... Ska snart tillbaka på jobbet mellan 17-20, drygt... Man är liksom ganska rädd om de dagar man slutar tidigt :) Borde packa inför stugtrippen & skriva handlingslista, men det känns tråkigt :) Ska nog lägga mig & vila lite istället, så ögonen orkar med ikväll... Kramis Vickan...

1 kommentar:

Eva-Marie sa...

Klart att du ska satsa Vickan! Jag lovar att köpa! Tänk på att man måste våga göra det man vill med sitt liv så man inte ångrar sig sen.....Kram!