söndag 19 april 2009

Storm ute eller?

Ett så vackert tyg på mina nya kuddar jag hittade under shoppingturen...
Det fanns bara två kvar, hade gärna velat ha några fler :)

Min dotter vid datorn, jämt! Aldrig en lugn stund, puh :)

Idag har det verkligen blåst ordentligt här... Solen har lyst, regnet har smattrat, riktigt aprilväder! Jag har varit ute på en riktig powerwalk m mina stavar, det var gudomligt! Spelade min favorit Modern Talking" You`re my heart you`re my soul....." Då gick jag ännu raskare & sjöng, hoppas ingen hörde haha :) Sedan har det varit städning av garderober som stått på schemat, jag handlar & handlar men rensar aldrig, till slut är det inte kul... Det fullkomligen väller ur garderoben.. Men nu är det snyggt! Har även renbäddat alla sängar & lyckats få allt torrt på torkvindan ute, så det kommer att bli så skönt att lägga sig i den renbäddade sängen senare.. Jag nästan längtar!

Ngn mer målning blev det inte i helgen. Lät mer alert än vad som blev, men skåpet är klart, gäller bara att fundera ut var jag ska ha det...

Imorgon ska jag & lilleman cykla mot arbete & förskola, blir intressant.. Tänkte försöka smyga in lite extra motion, behövs nu mot sommaren :) Ha nu en skön söndag kväll innan det är dags för jobb igen.... Många kramar Vickan:*

5 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Du är så duktig! Man känner sig riktigt nöjd när garderoben är städad,bara det kunde hålla i sig...min har en förmåga att bli lika stökig rätt fort,haha.
Kramis

Gunilla sa...

Lycka till med cyklingen imorgon!
Det är inte så jobbigt som man tror..
Kuddarna var finfina!

Hanna sa...

Vackert tyg!
Hanna

Vit som snö sa...

Fint tyg till kuddarna! Jaa, ibland måste man ju ägna sej åt andra hushållssysslor än målning, tyvärr. Men en renbäddad säng är ljuvlig!
Lycka till med cyklingen!
Kram Cilla

zandra sa...

man ska sjunga och man ska inte bry sig om ngn hör när man är ute och går.. det sprider glädje. :D