måndag 20 april 2009

Solsken....

Det är så härligt när plattorna kommer fram på våren.....
Ska göra ngn slags rabatt i svängen, men vi har inte bestämt vad det blir ännu :)

Även idag har vi haft tur med vädret! Det gör mig så pigg & glad :) Jag & sonen cyklade som sagt mot förskolan imorse, det gick sakta men vi tog oss dit... Får nog välja att göra det de dagar vi börjar senare, tror inte jag sliter upp lillvännen tidigt för att kämpa m cykeln.. Torsdag laddar vi för nästa gång :) Gick en prommis på lunchen idag, blev kort.. Har fått riktigt onda skavsår av mina nya prommisskor, blir så sur :( Blir till att vara omplåstrad för imorgon på lunchen ska det prommas! Yes :)
Försöker hålla mig under 1400 kalorier varje dag nu, ska verkligen försöka gå ner lite i vikt... Men åh vad det sliter i tarmen efter gosaker när man inte får, haha :) Men jag ska fixa det!

På fredag är det 40 årsfest som gäller! Ska nog bli trevligt med lite raj raj :) Vår kära Frida ska komma hit och vara barnvakt till lilleman..
Ny dag imorgon! Hoppas på solsken även då, eller vad säger ni? Kramis Vickan!

3 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Du kommer att fixa det galant vickan:)
Snart kommer jag och joinar dig med viktnedgången vet du;)
Kämpar kramar från Monkan

Vit som snö sa...

Vilken fin stenläggning! Jag älskar sten i trädgården, brukar använda mej av kullersten en hel del, då kommer man lite billigare undan.
Duktigt av dej att motionera på lunchen, då sitter jag helst o slappar;-) Eller jobbar:-(
Lycka till med midjemåttet!
Kram Cilla

Home No.1 sa...

Hej och lycka till med viktminskningen, det fixar du, du verkar ha bestämt dig!
Kram Annica.