tisdag 14 april 2009

Vackra skyltar i trä...

Skyltar från www.slottochkojaimora.blogspot.com , klicka på länken så kommer du dit :)
Jag tycker att dessa skyltar är helt underbara, visst är de? Skulle vilja ha flera stycken nu mot sommaren... Önskar att Slott och Koja kunde öppna en egen internetshop så man lättare kan handla lite nu & då :) Vore inte helt fel...
Det blev i varje fall inget köp av blommor idag för mig, det fanns inga som föll mig i smaken... Får kika runt på fler ställen mot slutet av veckan :) Hittade inget fynd på återvinningen heller, tråk :( Men har fått två fina jackor av min arbetskollega M till min son, de var såå fina, TACK!
Hade tänkt mig ut på en prommis ikväll, men fick lov att vända.. Känner mig riktigt förkyld igen, ögonen svider & snoret rinner, huvva! Gillar inte denna vinter alls, nu får snön smälta bort helt så det blir ett slut på detta!

Dags att skjutsa dottern på fotbollsträning, mitt i bollibompa, hur ska det gå? Håll tummarna :) Ha en skön kväll & njut av de vackra skyltarna från Mora! Kram Viktoria

3 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Jobbigt att ständigt vara förkyld och sjuk,jag vet precis hur det är...krya på dig!

Home No.1 sa...

Hej det var fina skyltar kanske något för en annan att fixa till hur stora är de?
Kram Annica på Home No.1

Vit som snö sa...

Tack snälla du för fin kommentar på min sida, jag blir jätteglad!
Du har ju också en jättefin blogg!
Skyltarna var riktigt söta!
O jag tycker ni har så fin entre till huset med den belysningen, lampor gör mycket!
Kram Cilla