fredag 17 april 2009

Vita penseer...

Idag blir det plantering av blommor! Vita penseer & ngt silver.....( kom inte ihåg vad Sara sa att det hette :) ngn som vet? Hittade två krukor igår på K rauta som jag köpte, får se om det blir lite penseer i dem då. Sedan ska jag måla kommoden vit & förhoppningsvis kommer bastun till hustomten :) Vi får ligga i idag! Förhoppningsvis får W stanna ett bra tag hos farmor idag, då hinner man ju liksom mera & det är aldrig fel :)
Jag vaknade som vanligt tidigt även fast W sover borta, peter sa det åt mig igår; du kommer garanterat att vakna vid 7 imorgon... Jag ba; nej tror du... Vad hände? haha men gubben sover... Ganska skönt att bara sitta i lugn & ro och dricka kaffe och njuta av alla bloggar på morgonkvisten! Det finns så många fina bloggar här ute & många som ger så fina tips! Det tackar jag för :)
Nej ni glada, dags för Vickan att sätta igång med ngt av mina projekt idag! Vi hörs i kväll!
Kramar målarVickan!

Inga kommentarer: