fredag 17 april 2009

Antik-vitt skåp & bastulavar :)

Antikvitt i all dess prakt :)
Början på målningen :)

Bastulavarna färdiga :) Har provsuttit ikväll, ba bra :)

Här jobbas det för fullt just nu!
Har äntligen fått tummen ur röven & varit och köpt färg till mitt skåp, bord samt kommod :) Har just sandpapprat & målat färdigt skåpet! Känns så spännande & det blir så fint :) Tycker jag i alla fall :) Ikväll har jag & min man varit & jobbat på bastun & försökt få den färdig... Snart så.... Inte länge kvar.... W är hos farmor & sover över, väldigt perfekt taiming :)
Hux flux säger min man ikväll ; -Vad har du i håret? Mm vad då? säger jag... Tittar mig i spegeln & upptäcker mycket mörk färg i mitt hår,..... kanske vore ide att tvätta bort det? säger han... Ops! I did it again :) Kan inte lyckas måla utan färg på mig själv! Men någorlunda blev det i alla fall, det duger. mohaha :) Det bjuder jag på!
Fick hem tio penseer i eftermiddag också av min gamla kära vän/kollega Sara, hon ringde endast för att fråga om jag ville ha bommor, & köpte det till mig, söta vän :* puss på dig :)
Ja detta har hänt mig idag, samt mycket mer... Men just nu är jag trött & vill gå i säng :)
Skriver mer imorgon/ Kramis Vickan Trött *:

2 kommentarer:

Monica sa...

Tjusigt Vickan;) Nu är det bara att gå lös på resten,hihi!
Kramar

Annas hus och hem sa...

Så duktiga ni är och så fint det blir :)