tisdag 4 augusti 2009

Hemma igen

Dessa bokstäver talar för sig själv, eller hur?






Ja, såhär blev det! Äntligen klar :) Min vackra klocka som jag fyndade på loppis fick en given plats ovanför! Skulle bara vilja spraymåla om klockan, hur gör man det? Är det ngn som vet vilken slags färg man ska ha? ;)



Det är så härligt att upptäcka att rabatten fullkomligen blommar & växer! Tänk att nästa sommar är den ännu större! Och då ska jag tillverka flera stycken, haha :)

Hej på er alla flitiga myror som kikar in här, även fast det har bloggats lite!


Nu har i alla fall flyttlasset gått hem igen och jag håller som mest på att förbereda mig och barnen inför skolstart, förskolestart och inte minst mig själv inför arbetsstart!;) Idag bär det av mot city, nu ska det inhandlas lite småsaker, förhoppningsvis ngt kul till mamman i huset också :) Ska en sväng förbi clas olsson & kolla på lite pysselgöra... Vi håller tummarna för det! Måste i alla fall besöka en ny butik som öppnat här hos oss, shabby chic verkar det som! Blir samtidigt lite småsur, jag ville ju öppna en sådan förra året, men så går det för dem som tvekar! Hoppas att det finns mycket fint där i alla fall :) Nu har jag äntligen målat färdigt mitt månbord, som fick en självklar plats i hallen. Har hittat en så fin rund matta på BOOM som jag vill ha i vår rymliga hall, bredvid månbordet... I sinom tid så!
Nej, dags att börja planera upp dagen & väcka den sjusovande tonåringen! Tror jag ska sjunga ngt vackert utanför dörren ;)

3 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Tjusigt väggord;)
På de flesta sprayburkar står det vad som funkar att måla,kolla på typ shell...Jag hade ju en som jag sprayade ljuskronan med,den fäster på både aluminium och plast,köpte den på Ica Maxi.
Lycka till!
Kramar Monkan

Milla sa...

Låt ungarna på Snickargården måla den blir ju lajbans.

Ses ute på flygeln på måndag

//Leffe

zandra sa...

du är tillbaka :D
jag har varit förbi ditt hus en snabbis i sommar. ni var inte hemma...