onsdag 12 augusti 2009

Elakare än ett bi

Hej på er!

Har nu börjat jobba på ett nytt ställe som är helt suveränt! Trevliga människor, goa ungar och lite nytt att planera upp:) Passar mig toppen! Solen håller i sig, tur är väl det :)


Idag har jag varit riktigt f.bannad kan man säga och är det ännu! Tänk att ja................. man blir lika förvånad varje gång och otroligt besviken! Tänker att nu är det nog min tur, det är min tur, men icket..... Varför? Vad är det för fel? Ja, ja ska ut och promenixa m en vän och ventilera mig ett tag;kan behövas :) Kort inlägg, ett argt bis inlägg ;) Vickan!

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Oj du verkar riktigt upprörd ikväll! Hoppas det ordnar sig för dig!

Mammamonkan sa...

Stå på dig gumman..
Styrke kramar från Monkan

zandra sa...

Men du är väl aldrig arg eller upprörd?
hoppas du fick gå och ventilera bort allting..