söndag 16 augusti 2009

Nya utmaningar

Hej på er!

Ja sist jag skrev var jag inte glad alls! Men nu känns det bättre! Det löste sig någorlunda & det får man väl vara nöjd med.... Idag har det regnat här, grått & blött.. Men då passar jag på och tänder ljus och myser lite istället. Vi har haft dotterns pojkvän på middag idag, tacos blev det... Funkar alltid ;)

Imorgon börjar jag med ett nygammalt jobb kan man säga, ska bli spännande med nya utmaningar igen! Har saknat den biten mycket :) Hoppas bara att schemat blir någorlunda...

Jag har äntligen lyckats köpa bokstavsstämplar så nu fattas bara lera & lite kreativitet.. Passar bra nu så här mot hösten, eller hur? Var förbi Jennie i eftermiddag & kikade på lite fina mönster, hittade en del ;) Hoppas att ni alla har det bra därute! Vi hörs! Kram!

3 kommentarer:

zandra sa...

Vad härligt att det känns bättre. :D

Maria - Villa Krutbruket sa...

Skönt att argheten gått över! Mysig blogg du har.. Kram Maria

Lönnen 13 sa...

Hoppas att du haft det bra på ditt nygamla jobb.Ska bli spännande att se vad du hittar på med dina bokstavsstämplar.
Kram Anneli