fredag 21 augusti 2009

Smått & gott

Alla ni som läser detta, tänk på att ni är unik, var och en av er! Men jag slog faktiskt in denna och gav till min allra bästa vän Monica idag.. Kände att hon behövde den och var värd den!
Nya tavlor som blivit inhandlade under sommaren, men har tyvärr inte kommit upp ännu ;)

Min myshörna mot hösttid...


Nu ni! Är det gjort! Proven... Men det var så kul! Satte fast dem på en låda, tycker det blev ganska bra, eller hur?



Kärlek är viktigt!





Min pelargon som jag faktiskt övervintart sedan förra sommaren, har blivit riktigt stor! Och vacker!

Nu är verkligen hösten här! Det har blåst stormvindar här... Jag kurar ihop mig i myshörnet & tänder ljus... Har nu börjat med lite småpyssel igen, det är bara så kul! Fick sådan inspiration av monkan idag också, blir nog att göra likadant tror jag ;) Men nu håller det på att vara middagstid här i familjen, så dags att börja med middagen! Kort inlägg igen, men bättre än inget?!
Kramisar Vickan!


4 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Älskar dig min vän:)
Kraaaam!!

zandra sa...

Du gör så fint. Vilka idéer du har

Vit som snö sa...

Hej Vännen! Nu lever jag i cybervärlden igen, har varit uppe i det blå ett tag...
Vad fint du pysslat! Dom stämplarna har jag också, gillar dom skarpt.
Kram Cilla

Fröken Fräken sa...

Jag tror att vi alla behöver påminna oss om att vi är unika och värdefulla, varje dag! Ibland kan det ju vara lätt att tappa sugen och då behöver man påminnas :-)