torsdag 27 augusti 2009




Hej!
Oj vad tiden rinner iväg när man återkommit in i lunken... Nu har man helg, känns underbart... Tid att vila och hämta kraft samt att bara vara mig själv. Har inte haft den tiden på länge nu känns det som... Skönt att kunna dela tankar, funderingar och åsikter med andra som förstår och känner samma sak. Idag lyser solen, känns helt underbart! Ska försöka få med mig familjen på en morgonprommis och sedan är det dags att ta itu med målningen av sockerlådan igen, hann nämligen inte allt igår! Har bestämt mig för att sy en gardin också, håller mig till att säga en så att det verkligen blir en också, :) Kan bli noll gardiner annars. Inte mitt favoritgöra direkt, men det är alltid roligt när det är klart!
Tror att denna dag ska bli en mys & pysseldag.... Kanske en röjardag i garderoberna också? Usch vad tråkigt... :) Vad kul det är att kika in hos er alla igen, och allt spännande som sker från ide till färdig sak... Njut av sista helgdagen, det ska jag!

5 kommentarer:

Mammamonkan sa...

lycka till med gardinen!
Kramis

Sköna o Gröna Ting sa...

Ho ho..., det var längesedan vi snackades vid, du kan väl kika in en sväng hos mig vettja!!!
Kram po di

Anonym sa...

Såg att du vunnit min och Ingelas bok! Grattis och hoppas att du kommer att få mkt glädje av den! Kram Petra
www.romantiskahem.blogspot.com

Fröken Tindra sa...

Grattis till vinsten av den fina boken! Hoppas att du får sytt din gardin.
Kram!

Märta sa...

Grattis till vinsten!
Jag tillhör den skaran som får se till att beställa den! Måste bara få bläddra i den snart.
Kramiz! Märta