måndag 31 augusti 2009

Jag har vunnit högsta vinsten, jippi!!!!!!!!!

Min underbara vinst! Kan ni fatta? Jag bara njuter och kan inte förstå att det är sant :) Tack för en otroligt fin vinst Marianne! Och tack ni alla som gratulerar! Hoppas turen kommer till er så småningom. Skulle vilja dela med mig av vinsten till flera av er, eller nja kanske inte ändå ;)

Kika gärna in på den fina bloggen; http://skonagrona.blogspot.com/ & inspireras...

Idag har varit en tung dag... Men förhoppningsvis går det mot det bättre! Mörkret tätnar snabbt ute nuförtiden och det känns bra att få börja tända en massa ljus igen! Faktiskt lite mysfaktor... Eller hur? Ska ta och gå igenom lite planering inför morgon dagen innan jag somnar här vid datorn, vore inte så bra om karln skulle se det, hihi...

Tack Nina för kvällen, det betydde mycket! Kram till min älskade familj; P, A & W !

4 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Man kan väl inte annat än gratulera till den underbara boken!!!

Jag har den själv och kan inte slutra bläddra i den ,o)

Kramar Erika

Mammamonkan sa...

Grattis till dig,det var du värd!!
Kramar Monkan

Lönnen 13 sa...

Grattis!
Verkligen en toppenvinst, har boken och mycket att titta på i den.Fina saker du gjort med bokstavsstämplarna.
Kram Anneli

Vit som snö sa...

Hej Vickan!
Längesen nu. Har scrollat runt för att se hur sommaren varit, bra tycker jag det verkar!
Vad fint det blev med månbordet o klockan. Tror den blir jättefin i vitt!
O suuuupergrattis till Boken! Jag har den o bara ääälskar den, den är så vacker!
Kram Cilla