fredag 4 september 2009

Hösten smyger på.....











Hej kära vänner!

Veckan har sprungit iväg som vanligt! Nu är det helg med nya upptåg! Ikväll ska vi på middag hos några trevliga grannar till oss, verkar bli mycket gott som står på menyn! W är överlycklig eftersom E som bor där är en av hans bästa vänner :) Jag fick hem mitt efterlängtade paket i förrgår också, helt underbart var det! Har börjat småkika lite men jag gör det med ett lugn så jag inte missar ngt... Tar en njutning varje kväll, en liten stund med denna vackra bok i min myshörna ;) Den ska ju räcka länge ju... Men har redan fått lite småtips som jag ska ta del av! Det tackar jag för!

Har lyckats måla min gamla sockerlåda också, spädde ut färgen lite så att inte den fina texten försvann. Tycker resultatet blev bra! Imorgon är det dags för dop av lille Malte, ska bli så mysigt sååå. Och Monkan jag har inte glömt datum, jag kommer! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och förbereda mig för kvällens middag, sköt om er alla och kura ihop er ordentligt i soffan om det börjar regna igen :)

3 kommentarer:

Vit som snö sa...

Fin låda som förvaring till alla vackra magasin!
Jaa, den boken är ju bara heeelt underbar! Som en bibel för oss inredningstokiga!
Ha en mysig helg!
Kram Cilla

Lönnen 13 sa...

Vilken härligt stor sockerlåda!
Perfekt att att förvara tidningar i.
Och i boken är ju så mycket att titta på, passar bra att kunna sjunka in i nu när hösten och mörkret kryper på.
Kram Anneli

Gunilla sa...

Nu är det dax att slita sig från boken och uppdatera bloggen ;)
Hoppas allt är bra med dig! Kram