onsdag 16 september 2009

Lite rost, vindskydd och svart& vitt;)

Mitt nyinköpta pannband från RANDORUTA.... Tur jag har nära till "affären" och att jag kan beställa färger & mönster jag vill ha.... Inte helt fel! Hade på mig det ikväll på vår kvällsprommis, kändes så skönt för öronen...


Väskan som jag väntat på! Kolla mönstret? Snyggt va? Jag fullkomligen älskar svart & vitt! Du är så duktig Jennie! Tänk vilka talanger du har, brås kanske på moster? Eller inte & tur var väl det? ;)



Vår härliga älv vid vallen(som nu blivit ett riktigt promenadstråk) som vi har turen att ha bakom vårt hus... Här gör vi många turer och bara njuter....

Mina härligt rostiga cyklar som jag hade glömt bort på vinden, hur gick det till? De pryder verkligen sin plats nu i höst...
Vindskyddet på gång att bli färdigt här hemma på denna bild. För tillfället är allt klart, men jag hade ingen bild på det färdiga resultatet tyvärr... Men det blev så snyggt! Du är bara duktig älskling <3...>
Nu längtar jag till IDOL, det är ju här ifrån Umeå ikväll! Man kanske känner ngn? Kort inlägg igen, men det kommer mera..... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så snyggt med svart vitt! Vart får man tag på dessa skapelser? Tonårsmorsan nr 2 ;)