söndag 18 oktober 2009

Saknar.....<3










Saknar och längtar efter sommaren redan, shit hur ska detta gå..... Var ut och satte lite snödroppar i rabatten idag och så här ser den verkligen inte ut längre.... Brunt, grått och tråkigt ser det ut i min fina rabatt. Men längtar till tulpaner och snödropparna kikar fram istället, hoppas bara att de kommer ;)

Har satt lite enris i krukan på framsidan också, plockade det igår när jag var ute till stugan en sväng. Imorgon blir det att vara hemma med sonen, vi får försöka hitta på ngt mysigt tillsammans... Kanske lite pyssel, vi får se ;)

Nej, dags att återgå till vardagen och se till att hemmet ser någorlunda respektabelt ut!

1 kommentar:

VITA NYANSER sa...

Jag håller med, jag saknar oxå sommaren MYCKET!!! Den här årstiden är inte rolig, men man får väl göra det bästa av den. Ska tända lite ljus och mysa upp mig i soffan till ensam mamma söker = ).

Tack för dina goa tankar hos mig. Man klarar av att köra på bara man tar tid till återhämtning.

STor kram L-L