lördag 17 oktober 2009

Äntligen.... <3

Denna vackra skylt av glas fick jag och min man när vi gifte oss -06 av kvinnan som vi hyrde brudkläderna av... Tycker den är helt underbar och påminner mig dagligen om vårt bröllop ;)

Äntligen har jag lyckats få upp min vackra smidesljuskrona! Jag fullkomligen älskar den! Den är riktigt gammal och har egentligen haft prismor som hängt under den, men det fanns bara en kvar efter alla dessa år... Så den plockade jag bort.

Det bästa är att den sitter ovanför min härliga myshörna med fåtöljer, så jag kan njuta av den ganska så ofta :) Sedan lyser den så vackert på kvällen ut genom fönsterna i burspråket....

Lite nött, men bara snyggt!

Idag ska jag försöka ge mig på gardintyget som min kära svärmor lyckades hitta till mig förra helgen! Men först ska jag åka till mamma och ge henne ett handtag med pappa som inte är så pigg. Här hemma är lille W riktigt dålig, 40 graders feber och ligandes... Karln i huset är också liggandes; förkyld eller latmasken, vi får väl se? ;) Har i alla fall varit ute på en härlig morgonprommis i solen, gudomligt men halkigt på sina ställen!

Dags att sätta igång om jag ska hinna det jag vill idag ;) Kram på er<3


1 kommentar:

Mammamonkan sa...

Hoppas verkligen Wiggo kryar på sig snart och att ingen annan av er behöver bli sjuk.
Kram!