tisdag 17 november 2009

grankransar

Välkommen in till mig ;)

Det var lite pyssel med detta, men gick ändå relativt bra! Man blir lite stucken av dessa granbarr, gäller att ha på sig handskar! Hade så dåligt med snören & band hemma, så det fick bli ett kantband från en gardin som inte används längre.

Så nu sitter den på ytterdörren & glänser i grönt & vitt i det gråa trista vädret.

Gjorde en till också som jag ska ge bort som en liten vängåva... Knöt bara fast en liten rosett högst upp som en liten prydnad ;)



Mitt snöre var lite för illgrönt, så det lyser tyvärr igenom i vissa skeenden, inte kul! Ska försöka se om jag hittar en bättre färg när jag blir frisk och kan springa runt på affärer igen ;)

Prova gärna själva att göra en krans, som sagt tipsen & bilderna finns hos: http://www.itsahouse.blogspot.com/

3 kommentarer:

Janne sa...

Lekker blogg du hadde, flott krans på døren.

Klemmer fra Norge

Sussi sa...

Snygg gran krans du gjort, och mycket annat också såg jag när jag kikade runt!
Tingeling Sussi

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack