måndag 16 november 2009

Kransar, kransar, kransar.....

Det har smygit sig in en buxbomskrans i mitt kök ;) Vet inte hur det gick till....hm

Tur att man kan sitta stilla och småpyssla lite i alla fall ;) Hostan och kraxet här hemma vill inte ge med sig & det blir så otroligt jobbigt för mig som har astma. Ska försöka mig på att tillverka lite granriskransar i eftermiddag, det blir dagens måsten här hemma. Lugnt & fridfullt. Riktigt bra tips på hur man gör dem hittar ni på denna kända vännäsbybos blogg http://www.itsahouse.blogspot.com/ jag tänkte prova hennes tips i alla fall ;) Ser bekvämare ut än att hålla på med ståltråd.

Är glad & stolt över att jag har så fina vänner som finns där & stöttar, lugnar & lyssnar på mig. Hoppas jag ngn gång kan ge er det tillbaka, ni vet var jag finns <3

"Du vet väl om att du är värdefull, Att du är viktig här & nu
Att du är älskad för din egen skull , För ingen annan är som du "

1 kommentar:

Mammamonkan sa...

Men så tjusigt det blev:)
Kramis och krya på dig!