onsdag 30 december 2009

Sisådär mittemellan ;)

Godingarna i familjen; A & L <3
Ljust igen ;)

Ja, man är verkligen mittemellan livet... Mittemellan, men allt sker samtidigt!... Föräldrar, barn; alla frigör sig på sitt eget sätt & jag är där mittemellan. Lite för ung, åt bägge håll kanske. Eller inte? Vem har sagt att livet ska vara lätt? Inte jag, och det är inte vad jag upplever heller.

En familj är ngt man ska älska, stötta & njuta av. Det gör jag, med värdighet! Jag uppskattar mina barn, mina föräldrar, mina syskon, kusiner, vänner...... ds... Jag vill för mycket, av allt... Vill allt ska vara bra, för alla. Ibland kanske man ska ta ett steg bak och reflektera & fundera över vad som sker. Varför? Svaret finns kanske inte, men man vet <3>

Sorg, tankar, varför?, .. Ja allt. Jag vill, orkar, ska, måste, behöver klara detta! Ibland kanske man vill mer än vad man är kapabel till... Vad gör man då? Kämpar lite till, abslolut! Men sen då? Orkar man lite till.. Visst? Jag kommer alltid orka, alltid! Alltid! Hoppas detta blir klart för vissa.....? Jag tackar mina underbara vänner; ni vet vilka ni är! Utan er, inget mig... <3

Saknar, längtar, ser fram emot <3>ängel <3>respektera! Eller sluta läs!

Många kramar Vickan & Pidde <3




2 kommentarer:

Mammamonkan sa...

kloka ord du skriver vännen!
Kram Monkan

Anonym sa...

Gulliga du! Ja man vet aldrig vad som ska hända...men allt går! :)// A