tisdag 12 januari 2010

Vetevärmare, Mörk choklad & Good feelings <3

Hej på er :)

Nu är jag på benen igen, härligt! Har jobbat idag & det var ett kärt återseende! Fick dela ut läsläxa igen & surra med goa kollegor! Sedan fick jag en så härlig överraskning av min man; en ny fin vetevärmare där det står"FAVORIT" och så är det ett rött hjärta på den... Jag har varit sur på han för att han kastade min gamla; och jag är en flitig användare av vetevärmare kan jag lova... De är så varm & skön! Jag har nog avverkat några hittills ;) Så nu får han en go & glad fru igen <3


Var en sväng till mamma & pappa ikväll och hjälpte till med medicin & dylikt. Känns skönt när man har haft tid & ork att kunna vara dem till lags. De har ju faktiskt stöttat mig hela min uppväxt & hjälpt mig. Försöker klurera ut ett sätt att strukturera upp för dem så att de kan lyckas någorlunda med att komma ihåg läkartider, mediciner m.m.

Idag fyller min käre bror år också, HIPP HIPP HURRA! Hoppas dagen blev bra!

Jag har börjat läsa Magdalena Graafs blogg www.magdalenagraaf.se/category/bloggen; den är riktigt härlig! Hon bjuder på sig själv otroligt mycket och visar att hon är en helt vanlig mamma med barn, tvätthögar, ja you name it :) Gå in o läs, man får skratta & hålla med!

Imorgon är en ny dag med nya upptåg & överraskningar... Ska börja göra mig iordning för att åka och hämta hem dottern från slalombacken... Så; alla... ha en fortsatt skön kväll i stugorna ;

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla gärna in Hanna Graafs blog med! Bloggfamiljen .se...där finns även en pappas dagbok...alltså hennes man ;)

Vintage sa...

Härlig blogg du har! Ha en skön Söndag! kramar Susanne