fredag 5 februari 2010

Ja; blandat... Barn, släkt, tulpaner & snö....

Min lille vän; Wilmer
Kusinerna
En så vacker vintervit bild från västerbotten! Sådana här dagar njuter jag........ Lyckades fota denna på jobbet, Ja; rätt ok? eller?


Mina vackra vita hus... Eftersom kabeln inte hittats så har jag inte lyckats lägga in dessa på länge............ Fyndade det stora på Rusta för 129:-, som fått:)



Ja; nu är det tulpaner överallt här hemma! Jag verkligen älskar dem! Tror jag räknade ikväll; 7 st vaser med tulpaner... Inte illa va?
Idag har jag i alla fall fått svar på proverna som jag tagit. Det visade sig vara fel på sköldkörteln, så det verkar bli medicinering framöver. Tråkigt men samtidigt skönt. Det var ngt fel, och jag inbillade mig inte. Nu hoppas jag på en dunderkur av levaxin ;) Så jag kan återgå till duracell Vickan igen, haha :)

Ja, man måste försöka se ngt positivt i det hela! Eller ja; jag försöker i alla fall :)
Trevlig helg på er alla! Och sköt om er! Kramar Vickan!

4 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej Vickan, ja nu kan man verkligen frossa i tulpaner, och skönt med provsvaret så att du kan få medicin och bli lite piggare!
Ha en toppenhelg kram Annica.

zandra sa...

Vilken helt underbar vinterbild du hade tagit. man mös ju bara man såg den. hoppas på flera såna dagar framöver.

Mammamonkan sa...

Jag hoppas för din skull på snabb insättning av Levaxin.

Vilka fina bilder du tagit,rena rama proffs fotografen ;o)
Kram!

Anonym sa...

Thinking of you! //Driffent namne Same shit,,,hahaha!//A