onsdag 27 januari 2010

Uttorkning, oväder & lite aggressioner :)

Hej & Hå!

Hittar inte igen kabeln som man för in bilder i datorn med.... Var är den? Stulen av en tonåring vid namn a eller? Bara borta? Ja får göra en ordentlig sökning i helgen.

Bölden har torkat ut ;) Skönt som bara den, kan jag lova! Har drenerat hela helgen som var, alldeles själv faktiskt! Sket i pencellinet och lekte doktor själv.... Gick bra det med. Men nu väntar väl en liten operation av denna talgkörtel, VILL INTE!!! Kan man förvänta sig att den bara dör? Försvinner av sig själv? Eller att den aldrig blommar upp igen? Ja, ärren & sårskorpan lyser med sin tillvaro ännu i alla fall :) Slut på böldprat; punkt.....

Veckorna bara snurrar i en snabb fart nu, känns att det blir ljusare och ljusare. Men vilket tragiskt oväder vi har! Körde fast utanför förskolan idag, pinsamt som den :( Men när man har en sådan fin familjebil? Eller!!! Lägsta möjliga bil, känns som jag plogar mig fast i snön... Tur jag fick expert hjälp av två karlar & en gravid, TACK! Ni räddade mig... (Hann ringa ett kort mobilsamtal till karln också, jag kan säga så att bilen fick inte bra recensioner ;) Lät som ett argt bi! Har i alla fall varit ute o prommat en stund, så skönt bara man klädde sig ordentligt! Ventilerat ut bilhistorien, haha...!

Nu ska jag krypa ner i soffan med gubben innan vi ska ta en skön bastu i snöovädret... Ville bara göra en kort uppdatering(valde ut det närmaste, hehe :)

Hoppas ni inte snöar in! Kramar Vickan!

1 kommentar:

Gunilla sa...

Hej hopp!
Skönt att bölden torkat in... den försvinner nog så du slipper operation :)
Du var nog inte ensam om att köra fast igår... såg en hel del bilar sitta fast runt om i stan!
Ha det så bra! Kram