torsdag 4 mars 2010

Jag lever.....!

Hej och Hå!

Måste erkänna att jag tappat ork och sug för att blogga :( Kan ha att göra med denna eviga trötthet, ämnesomsättning och ja ni vet ;) Men jag lever... :) Snart sportlov, så underbart! Ska bara softa och mysa med mina barn.... Om de vill? Ja den vise får se ;)

Ville bara berätta enkla fakta om mitt liv för tillfället eftersom jag verkar ha trogna läsare som kikar in emellanåt, trevligt! Bytte ialla fall gardiner igår i halva delen av huset, somrigt och vårigt blev det, underbart... Har börjar planera inför min sons 6-årskalas också, det blir en del ska jag säga. Men vad gör man inte för de små liven

Nu ska jag ta mig en kopp te och slappa till mig lite innan sängen ropar/ Kram Kram Vickan!

3 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej Vickan! JA du är inte ensam om att ha torka på bloggen...så är det för de flesta tror jag det går upp o så ner som en pannkaka!
ha det gott!Kram Annica.

zandra sa...

ha ett skönt sportlov nu!

Anonym sa...

Appropå kalas..vi är i fjällen så Theo kan tyvärr inte komma,trist..
Vi ses!/Petra