söndag 7 mars 2010

Sportlov och solsken!

Godmorgon!Vilken ljuvlig dag och helg ska man kanske säga! Helgen bara passerade; vips så var den borta. Tur man har sportlov denna vecka så att man bara får pollimasa sig under morgonkvisten, ME LIKE! Vi hade ju som sagt Big Jump här utanför vårt hus så det var full fart här under helgen, höll på dö när jag såg första hoppet av en av crossåkarna!
- Ahhhhhhhhhhh ;skrek jag rakt ut från altanen, var är ambulansen?.. Dotterna ba; mamma, de gör så där, det är ju det som är själva grejen... Hm, pinsamt :) Har även lyckats prata engelska med en svensk, som jag fick för mig var från england...Ja, vad säger man.. Pinsamt säger jag. Tur man kan skratta åt det lite senare!

Har blivit så frälst av One tree hill också, vet inte varför just nu och inte förut? Lyckades se en del igår och blev helt kär i Peyton och Lucas... Tror jag måste fråga en av mina grannar på gatan om hon kan tänkas låna ut sin box med One tree hill ngn dag ;)

Funderar på om jag ska våga dra lite ljusa slingor i håret.. Har fått så nött hår, och mycket av det faller av, inte kul ska jag säga... Kanske blir flintis i mitt nästa liv?

Nej, nu ska jag njuta av första dagen på sportlovet... Får se om det blir Leos Lekland ett tag, men känns lite skam på vädret... Ska ta och göra ett yoga pass och sedan sätta igång med dagens projekt! Kramisar till er alla!...

1 kommentar:

Annas hus och hem sa...

Passa på å njut nu, det är du så väl värd. Ha en bra dag kram Anna