tisdag 9 mars 2010

Panik på stan.... :)

Måste ju nödvändigt lägga in bilden från http://www.vk.se/ från idag; dotterns pojkvän fick vara med på kort" Kristoffer".... Lite småkul att läsa och se vad han gör därborta, haha.... Värsta railen, eller vad man säger?

Hej på er! Idag har jag, dottern, sonen och mamma varit in till stora staden ochb shoppat lite. Eller dottern har shoppat loss, inte jag faktiskt...? Nej, jag hade fullt upp med att hålla koll på lilleman som verkligen avskyr att shoppa och gå på affärer. Förutom leksaksaffärer då. Vi tappade bort han i 15 minuter inne på kappahl, kände verkligen paniken komma smygande kan jag lova. Tom expediterna började ropa; -Wiggo! överallt ;) Pinsamt.... Hux flux dyker han upp som om inget hänt; han hade stått och gömt sig bakom en stor skärm... Ja ni hör! Då kan jag lova att det blev en sån här mamma:- Nu blir det inget kalas för dig i helgen om du INTE SKÄRPER DIG!!! Pedagogiskt jag vet, men både jag, mamma och amanda var ganska skärrad över att ngt allvarligt hade hänt och så dyker han upp som gubben i lådan och bara flinar... Han gjorde det på pintjiii och stod där bakom sin skärm och tittade på oss när vi sprang förbi och gallskrek.... Ja ni, det var min shopping tur det :) Kan ju säga att bilen gick hemåt efter detta :) Längtar till den dagen jag bara får gå runt och strosa i lugn och ro... Och handla och handla, hehe....


Nu har jag i alla fall bakat en kaka till kalaset, vikt tvätt, tvättat och donat. Så om ett tag blir det filmtaim i soffan, och där; Njuta..... Imorgon fortsatt bakning och packning inför stugtrippen som vi tänkte hinna med innan kalaset.. Det ni ;)


Hoppas ni alla har det skönt; ni som har sportlov och även ni som jobbar! Känner lite av förkylning idag, men hoppas att det är en kortis som är övergående... Eller hur?
Ha det bra(igen) Kramar Viktoria!

Inga kommentarer: