torsdag 11 mars 2010

Kärleksmums & tvättmedelsburkar.....

Leilas Kärleksmums kirrar dödskönt i kistan ;)

Bakade dessa igår och de riktigt smälte i munnen( säger han som tjuvsmakade en del)

Har varit på jakt länge efter snygga burkar till tvättstugan och valet har då stått mellan dessa sorter.... Var med och budade på de övre på tradera, men hade inte tiden att fullfälja, tyvärr...


Men; har verkligen en förkärlek för dessa två snyggingar! Har velat beställa dem länge, men de har alltid varit slut.. Otur? Eller är inte tanken att jag ska ha dem? Who knows? Fortsätter med mitt velande och funderande så länge. Måste verkligen bli som jag tänkt det innan jag köper... Men vad tycker ni?

Idag åker vi mot stugan och myser till oss lite! Ska bli skönt! Har laddat upp med Lisa Marklunds nya bok, den är verkligen bra! Rekommenderas! Ska bara göra ett litet ryck här hemma först och se så att allt kommer med i packningen:)

Ha en skön helg och så hoppas jag verkligen att solen kikar fram lite mer, på oss alla!

2 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Båda var fina tycker jag ;)
Ser fram mot kakan oxå:o)
Kram Monkan

Annas hus och hem sa...

Solen kikar redan fram, hoppas ni får det riktigt skönt i stugan nu. Kram