söndag 21 mars 2010

Kärlek till hemmet och stugan

Ljuva hemmet...


Dessa söta keramik -påsk -fåglar hittade jag på loppis för en femma! Kunde absolut inte motstå dem :) Blir fina med värmeljus i framöver! Hittade även den svarta blomkrukan"R" på loppisen.. Alltid roligt med små fynd, även om de är just "små fynd". Man kan inte alltid hitta mycket, som jag gärna vill..) Alldeles strax ska jag sätta mig i favvofåtöljen och slötitta på Johan Falk på tv . Kommer att ha tidningen vakre hjem i mitt knä och titta lite noggrannare på den skulle jag tro! Det finns så mycket man vill ha i den tidningen, tyvärr, haha. Hade tänkt pyssla lite i helgen också, men det underbara vädret tillät inte det. Jag gillar solen för mycket för att stå inomhus då. Får bli till helgen istället, pysselkreativiteten!



Vi har i alla fall haft det underbart i vår härliga stuga denna helg. Mycket släkt, skoter och sol.. Det gillar jag skarpt ;) Hoppas ni alla får en härlig vecka, på jobbet, hemma eller kanske hos ngn vän!


1 kommentar:

Maria sa...

Håller med om att vädret är för underbart för att påta på inne! Jag har också lust att strosa runt på loppisar hela dagarna.. alltid hittar man nåt! Kram på dig!