lördag 27 mars 2010

Äggpyssel och febran



Ja då har man åkt på feber och en grym hosta :( Som väntat kanske...Kände av det på öppet hus i torsdags och natten till fredag men gick på jobbet ändå... Straffade sig när jag kom hem, kan jag säga! Har haft hög feber och den verkar inte ge med sig.... Blir så arg och sur! Men, har i alla fall haft turen att ha två pysslare med mig idag vid bordet... :) Blev några fina ägg(är inte färdig än, men orken tog slut), amanda målade sina bokstäver svarta och jag har lite pyssel kvar till ramen ;) Ser fram emot det när man liks sitter inne ;) Den fina välkommen skylten hittade jag på en lokal affär, sånt gillas!



Nej, host host, ska hjälpa gubben med maten, det jag orkar i alla fall! Kram på er alla och he en underbar lördagkväll!

3 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Jättefina ägg,vill oxå ha såna till påsk :o) Krya på dig kramar i stora lass sänder jag till dig gumman!
Monkan

Vit som snö sa...

Tack snälla du, vilken gullig kommentar jag fick!
Trist med förkylning! Hoppas du kryar på dej snart!
Vad fina ägg! Visst är det härligt när barnen uppskattar att sitta med o pyssla! Sånt gör mej glad!!!
Ha en fin helg!
Kram Cilla

Inspiration i vitt sa...

Hej Viktoria, tack för söta ord hos mig. Ser att du gör lite fin reklam för vår bok, det värmer. Nu håller vi på med bok nr 2 och den blir klar till hösten.
Fin skylt du hittat och ta det lungt så du blir pigg snart.
Kram/Ingela.