onsdag 31 mars 2010

Mitt älskade kök....

Mitt älskade kök

Min nya lampa efter lite pyssel... Vitmålade foten också, var så less på ekfoten så jag; ja......


Tycker den blev rätt så söt och charmig...Kan stå o kika lite på de fina blommorna under tiden jag diskar.. Inte helt fel faktiskt!

Ångrar inte en dag att jag valde vitt kök.... Kanske ibland,men bara för att smuts syns så lätt mot det vita. Fick de vackra rosa tulpanerna av mamma häromdagen, ville nog krya på mig lite och då vet hon vad jag älskar"tulpaner"... Tack söta mor!

Hade tänkt jobba idag, var så sugen på att påskpyssla med barnen i klassen. Men har inte sovit många blunders, denna hosta tar nog knäcken på mig. Fy, hoppas så många som möjligt klarar sig undan. Idag ska jag och lilleman (fick vara hemma med mig idag och ta tidigt lov) koka lite ägg och så ska han få måla och dona lite med dem tänkte jag. Viktigt att även han får välja färger till sina ägg. Han gillar blått :)


Ha en mysig påsk alla och hoppas att solen får skina över oss, lite i alla fall :)

2 kommentarer:

Vit som snö sa...

Förstår att du älskar ditt kök, det ser jättefint ut!!!
Lampan, vilken söt makeover! Jag vet att man kan tröttna på ek, jag målade ju om hela köksmatgruppen och blev tokigförklarad på kuppen;)
Ha nu en riktigt fin påsk och hoppas hostan ger sej!
Kram Cilla

Gårdsromantik sa...

Verkligen fräscht kök!

Så söt lampan blev!

GLAD PÅSK!

önskar Maud