onsdag 28 juli 2010

Målning pågår

Hej på er!

Idag har jag blivit färdig med en uppgift! Och jag är alltid lika glad när jag blivit det ;) Och; när jag är nöjd! Jag har som sagt fyndat en del på loppis, så idag blev dagen då jag tog tag i penseln och började måla lite vitt här i stugan! Kan tyvärr inte lägga in några bilder, då jag inte har ngn kabel till kameran... Men jag lär ju ha en del att lägga ut sedan... Om jag nu lyckas få med allt, kan bli lite rörigt kanske ;)

Kortis ikväll; måste sätta i dvd skivan med One Tre Hill igen... Jag suktar, älskar, och verkligen älskar skådisarna i den serien! Imorgon; hemmet.... Längtar efter att fortsätta med mitt skapande & målande... :) Och kanske en date med svägerskan som varit i Turkiet 2 veckor... Jag är nog brunare????:( Eller inte... Kram på er godisar/ Vickan

Inga kommentarer: