måndag 9 augusti 2010

Lite målning...

Äntligen har det pysslats lite klart ;) Denna vägghylla ska få fylla ut plats i v-rummet ;)

Spraymålade mina korgar vita idag! Äntligen! Tänk vad vissa lätta saker kan ta tid :( Men... Nu är det gjort :)

Min kommod är färdig, så gott som i alla fall... Texten betyder: HEM LJUVA HEM och jag njuter av mitt hem, så det stämmde in idag!


Spraymålade lampfoten idag med... Den har varit guldfärgad tidigare, inget jag gillar alls... Men jag hittade den på loppis billigt, så det gick an! Men nu är den VIT <3>



Nygjort.... Men texten är så bra! Kommer nog flytta runt denna om jag känner mig själv rätt, ett antal ggr innan jag blir nöjd...Kortet på mig o gubben är redan flyttad ;)


Lite bilder blev det i alla fall på bloggen ikväll. Fortsätter inskolning imorrn med sonen, prommis m svägerskan sedan pyssel(lite kvar) och längtan till bröllopet som stundar på lördag mellan Anna & samuel <3...>

Kram på er! Och vi syns mer när höstmörkret faller, eller hur?/ Vickan

1 kommentar:

zandra sa...

vad kul att du bloggar lite igen :)

kul med mycket bilder.

hur är det med er nu i höstkylan då?