lördag 23 augusti 2008


Hej, alla trevliga personer som tittar in till min lilla blogg titt som tätt.. Lämna gärna ett litet fotspår eller en kommentar om ni känner för det/ Viktoria



Äntligen lördag... Känns skönt att få sitta vid datorn en stund & bara kika runt på alla bloggar & hemsidor om inredning. Funderar på att börja prenumerera på" Vakre Hjem & interiör",gud vad mycket fint det finns i den tidningen..


Har suttit och kikat runt om det finns några lediga lokaler att hyra, men hyrorna blir för dyr, tänk om det inte skulle fungera, och så blir man bankrutt, hemska tanke...


Var in till min granne igår, hon har öppnat butik i garaget"liten bod" där hon säljer kläder från "capri, greenhouse & friendtex". Har pepprat henne med frågor om att öppna eget, hon är nog less på mig.. Men jag vill öppna butik, kan inte tänka mig att ha i garaget eller starta e-handel(alla gör ju det).. Tror det finns hur många som helst som har i stort sett samma saker på nätet och samma leverantörer.. Vore roligare att öppna en butik med charm häromkring där inte dessa inredningsprylar finns att köpa i butik.. :)


Nu är det snart dags att äta surströmming, gott.... I love it! Jag & Min älskling ska få äta i lugn & ro eftersom onghögen är på cirkus med farmor, avkopplande om ngt..


Inga kommentarer: