måndag 18 augusti 2008

Lite blandat" regn, fynd & systers stuga :)

Jaha då var man tillbaka igen då.. Lyckades radera allt jag skrivit..Hemskt kul :( Allt blev bara vitt... Ja det har väl med regnet att göra, eller? Vi börjar om från början, börjar om på nytt, lalala...

Har i alla fall köpt nya Amelia idag, tänkte haka på en arbetskompis som har börjat köra flygvärdinnedieten. Kan inte säga att jag blev direkt sugen när hon berättade vad hon åt" en halv grapefruit,kokta ägg, gröna bönor samt lite tomatjuice. Resterande tomatjuice hamnade i familjens köttfärsås, (men det visste de nog inte om).

Var på loppis i söndags, fyndade ett skåp som jag tänkte måla vitt, 80 kr.. Trevligt! Familjen tyckte inte det var trevligt, min man fick ont i axeln av skåpet, så det har varit lite synd om karln idag.. Tur att soffan finns då, så stackarn kan vila upp sig ett tag, eller hur?

Har även blivit så kär och alert när det gäller all dansk design, gud vad mycket snyggt det finns.. Jag vill ha en egen butik!!! Sitter mest vid datorn nu för tiden..

Mannen i huset säger: Var är du Viktoria? - sitter vid datorn, säger jag.. Efter en evig veckas tid vid datorn, (stor tid av min lediga tid, vill säga har jag glömt att jag har familj)säger mannen i huset;- För fasiken Viktoria, gå ifrån den där datorn, nuuuuuu.!!haha


Ska bara ta & lägga in några fina bilder från min systers stuga, så får ni ser hur mysigt de har det där... Kram på er/ (måste gå, karln ropar igen)ds











Inga kommentarer: