tisdag 23 september 2008

Fullspäckat schema

En intensiv dag är snart till ända, puh... Har flygit runt hela dagen känns det som, möten, planering på skolan, barngympa, shoppat skor(dyra), samt varit på träning själv... Nu är man äntligen hemma och det är alldeles tyst och lugnt. Då har man kvar lite planering inför morgondagen med läsläxor m.m. Ja ja vi kvinnor fixar väl det mesta, visst är det väl så?

Barngympan var bra i alla fall, kul att de anordnar sånt för de små som har spring i benen! Men det är en liten väl tidig tid, blir stressigt m middag innan och så, men en mor löser det! Visst är det tillåtet att skryta? Trodde väl det :)

Jag var nog lite trött och speedad när jag kom fram på spinningen ikväll. Det första jag gjorde var att välja en cykel och ställa dit min handduk samt vattenflaska. Sedan gick jag in i omklädningsrummet och surrade m träningskompisarna och tog på mig skorna, då kom jag på att jag hade glömt min vattenflaska hemma :) Gick på som en ångvält om att jag var utan och om det fanns och låna, alla blev liksom inblandade, haha.... När jag sedan kliver in i träningslokalen säger en granne till min cykel"- Hittade du ngn vattenflaska att låna"? Då ser jag ju att min vattenflaska står parkerad vid cykeln bredvid m min handduk, hahaha! Pinsamt kan man säga, tur att man har trevliga cykelpolare som ändå fick sig ett gott skratt!

Ser fram emot ett smyckesparty som jag ska på, på torsdag hos en kollega, blir spännande.. Verkar vara mycket fint, det är några tjejer från orten som tillverkar dem, extra kul! Sedan är det modevisning som gäller för mig på fredag kväll, blir kul, synd bara att man har några extrakilon lite här och var.. Men skam den som ger sig, eller hur var det nu?


Kram på er och sov så gott! Miss my Peter.../ Hälsningar Vickan

Inga kommentarer: