onsdag 24 september 2008

Underbar mössa av "Rand & Ruta"

Halskragen i fleece Mössan i tyget m tänder

Måste bara visa två bilder; en underbar mössa samt en halskrage i fleece gjorda av Jennie på "Rand & Ruta"... Fleecekragen är mjuk och skön samt töjbar runt halsen.. Kragen finns i olika färger, jag valde en turkos förra vintern men måste nog införskaffa mig en ny i vinter.. Mössan är helt underbart fin i detta urläckra tyg, finns flera i randigt i olika färger också.. Tänkte lägga in en bild på en sådan med men hade den tyvärr på dagis. Och min egen hittar jag inte, kan vara så att min 13 åriga dotter har farit iväg med den.. Vädigt troligt, hon brukar låna den ganska ofta. Ska lägga in en bild så fort jag hittar igen dessa två, lovar!

Trötthetssyndrom
Idag är jag verkligen trött, puh... Har försökt hällt i mig kaffe, varit ute o prommat lite, lekt utomhus och krattat löv.. Men känner nu att orken totalt tryter för mig, ska bli skönt att kura ihop sig i soffan och titta på idol.. Samt att min lille gubbe dyker upp ikväll, känns inte helt fel :) Längtar...

Delade ut första läsläxan i åk 1 idag, de är helt underbara i den åldern... Tänk att man kan bli så glad av läxa! En härlig upplevelse när de vill och är sugen på att lära, det gillar jag. Inte så konstigt kanske, hihi.

Har tyvärr inte haft ork att skriva min affärsplan denna vecka, har skjutit upp mötet ang det.. Vet inte riktigt hur jag ska göra, vill och vill men när man lever med en egen företagare så är det inte så lätt alla ggr.. Men vi får väl se, ska i alla fall skriva ner den så den blir klar..
Ska ta och jobba lite nu, ska läsa en skönlitterär bok i genusperspektiv som vi i ettan ska jobba med på fredag, får se vad det blir vi hittar på/ Sköt om er och sov så gott/ Vickan





Inga kommentarer: