måndag 29 september 2008

Höstmys hemma




En riktig myspysdag m blommor och svenska äpplen i all dess ära :) Hittade inte alla blommor jag ville ha, tyvärr... Får nog bli en tur till helgen med, om jag nu hinner med det förstås.
Idag har jag samlat fina löv på gräsmattan samt fyndat två snygga små bord på ett returcentrum, de är såå fina.. Fick bara inte till korten som jag ville, så jag får pyssla med det och se till att lägga in de i bloggen :) Har surrat med min kära syster ikväll ang stugsistan i helgen som kommer.. Då blir det mys i stugan, ser fram emot det, mycket! Ska bli skönt att komma dit och bara tända ljus och mysa med lille gubben i den mörka landsbygden, haha
Nu måste jag ta och jobba lite, samt överlåta datorn till min kära dotter en stund! Ta vara på solen framöver, det ska jag! Hörs snart igen; Vickan

Inga kommentarer: