söndag 5 oktober 2008

Höstvindar, brrrrr.....




Vilka starka naturkrafter vi har! Idag har det blåst ordentligt, med löv som bara virvlar omkring och regn som piskar mot fönsterrutorna, riktigt höstlikt. Tur att man kan tända extra mycket ljus, mysa lite i soffan framför"ensam mamma söker" och dricka ett gott varmt te...
Stugsista
Ja, i lördags hade vi stugsista med alla stuggrannar, pajtema blev det! Vi hade väldigt trevligt tillsammans, vi åt gott och spelade ett spel som heter"Buzz"på playstation.. Vi blev indelade i grupper och skulle tävla mot varandra i olika frågor, JAG VANN! Eller mitt lag,haha! Väldigt kul! Även min storebror var med, han är expert på musik & sportfrågor, inte direkt min gengre.. Vi blev ett bra team denna kväll :)
I dag har vi bytt gardiner i köket o murrat till lite samt satt upp en ny lampa i hallen.. Behöver ljus i höstmörkret, nu!
Imorgon är en ny dag, och vi med den/ Vickan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Va fin blogg du har jag följer den må du tro!!!!Hur går det med dina affärsplaner,är nyfiken hur det blir ha det bra Hälsningar från SLOTT&KOJA