måndag 6 oktober 2008

Monday, Monday, lalalala


Lite höstmysigt i denna mörka tid, vill bara byta köksmöbler, nu!Ska bara gullegulla m karln först :)


Ljuva måndag är återuppstånden! Tänk att det blir en ny måndag varje vecka, konstigt va? Helgerna bara rasar förbi i rask fart, snart knackar julen på vår dörr, men den är välkommen av mig! Julen är en favorit högtid för mig, men nog om detta nu, eller hur?

Har börjat röja upp i datarummet ikväll, puh vilket jobb. Jag är väldigt dålig på att ta mig tid att sortera in papper i rätt pärmar, så det blir rätt mycket att göra när jag lix börjar.. Men det börjar ljusna i alla fall, kul för mig va? Har även cyklat lite på min egen träningscykel här hemma ikväll o diggat till mtv, känns bra efteråt..

Ska verkligen försöka skriva ner min affärsplan i veckan, har diskuterat igen med min karl, och han börjar mjukna mer och mer! Finally..... Är så sugen på detta! Älskar att läsa alla fina bloggar om inredning, blir fast länge, länge... Men det är det värt ibland :)

Säger bara; Kallt, ruggigt & tjocksockar/ Kram

Inga kommentarer: