fredag 9 januari 2009

Ljuva helg, du är välkommen :)

Åh så skönt m helg :) Efter denna intensiva vecka känns det skönt att det är helg! Mycket nya intryck, nya rutiner samt nya barn att lära känna. Och man vill ju alltid göra sitt bästa, det är ju det som är kvalite, eller hur? Veckan har gått bra, förutom att jag känt mig väldigt trött när jag kommit hem, men sådana saker får man väl ta? Har idag pratat m min rektor ang att gå ner i tid, och det kändes väl lite pirrigt, men det gick bra! Vi kompade bra ihop, och lyckades komma till en bra lösning... Skönt :)

Fick besök igår av två små söta pojkar på förskolan, Åh vad glad jag blev :) Det var två av mina (gamla elever) som dök förbi och surrade en stund och så fick man ju två mysiga kramar! Tårarna var inte långt borta.... De tyckte att jag kunde komma tillbaka nu för ingen var ju som jag, mohahaha :) Längtar efter dem med, mycket! Tänk vilka otroliga kontakter man hinner skapa med dessa små liv ändå? Man har ett otroligt mysigt jobb ändå... Kram på er! Ska hälsa på ngn dag, det lovar jag :)

Nu ska vi käka middag och sedan bär det av till hockeyplanen m Fam Lindqvist :) Vi ska åka lite skridskor o surra en stund! trevligt :) Kram & trevlig fredag kväll, Vickan!

Inga kommentarer: